telagabiru...

Assalamualaikum... Di sini saya nak memaklumkan bahawa team Telaga Biru yang terdiri daripada Ustaz Zahazan (Pengarah Eksekutif TBSB), En Mohd Yaakop (Ketua Bahagian Pemasaran dan Jualan TBSB), En Sani Jiran (Ketua Unit Perhubungan Awam TBSB) dan En Nizam (Wakil Jualan Bahagian Negeri-Negeri Utara TBSB) akan mengadakan satu ziarah mengikat ukhwah ke negeri-negeri di bahagian utara tanah air selama 3 hari pada 27, 28 dan 29 Julai ini.
.
Lawatan tersebut diadakan bertujuan merapatkan silaturrahim Telaga Biru dengan dealer-dealer kami di negeri Perak, Pulau Pinang dan Kedah serta menziarahi para Mufti dan alim ulamak yang banyak mengalirkan keringat di negeri-negeri tersebut. Selain itu, kami juga berharap lawatan tersebut dapat membantu pihak Telaga Biru mengenal pasti ruang dan peluang untuk mengembangkan sayap kami dengan lebih luas di sana, di samping dapat mengetahui perkembangan perniagaan kami di negeri-negeri utara tanah air.
.
Rangka jadual lawatan adalah seperti berikut:
Isnin (27 Julai 2009) - IPOH - Meniti Kreatif, Pustaka Muda dan MPH-MPH sekitar ipoh
Selasa (28 Julai 2009) - PULAU PINANG & SUNGAI PETANI, KEDAH - Syarikat Harfa, Pustaka Habi dan Hasani
Rabu (29 Julai 2009) - KEDAH - Pustaka Darulsalam, Toko Buku Cahaya Baru & Emsway
.
Kami berdoa semoga lawatan ini akan menjadi sebuah lawatan ibadah di samping membuahkan hasil sebagaimana yang kami harap, InsyaAllah.
.
0 Responses