telagabiru...
Bersempena majlis pra-pelancaran Stormreaders Network (anak syarikat Telaga Biru yang menguruskan urusan strategi pemasaran dan MLM baru yang diperkenalkan TBSB), kami telah menjemput Ustaz Zaharuddin datang semula ke Malaysia (beliau sekarang sedang melanjutkan pelajaran id peringkat PhD di UK) untuk menjadi salah seorang tetamu kehormat majlis tersebut. Untuk pengetahuan semua, Ustaz Zaharuddin telah banyak berjasa kepada Telaga Biru khususnya dalam urusan yang berkaitan dengan kewangan. Terbaru, beliau telah dilantik secara rasmi sebagai Penasihat Syariah program Stormreaders Network. Alhamdulillah, Ustaz Zaharuddin telah mencurahkan keringat yang sangat banyak dalam memastikan program ini 100% mengikut sistem syariah sebenar. InsyaAllah, saya akan bercakap dengan lebih panjang lebar mengenai Stormreaders dan majlis pra-pelancarannya yang diadakan pada bulan Ramadan yang lepas, tidak lama lagi. Sementara itu, di bawah ini saya serta gambar ziarah Ustaz Zaharuddin ke teratak kami di Damansara Industrial Park sehari sebelum beliau berangkat pulang ke UK (minggu lepas).
.

Dari kiri: Aris (Graphic designer), Hakimin (Graphic designer), Ustaz Fuad (Editor DBP), Sani Jiran (Senior PR), Ustaz Zaharuddin & Ustaz Wahid (Editor Syariah)
.
Dari kiri: Hakimin (Graphic designer), Ustaz Fuad (Editor DBP), Ustaz Zaharuddin & Ustaz Wahid (Editor Syariah)
.
Dari kiri: En Mohd Yaakop (Head of Marketing Department), Ustaz Zaharuddin dan Hj Waharp (CEO of TBSB)
.
Dari kiri: Pn Yusrina (Head of Graphic Department), En. Mohd Yaakop Ustaz Zaharuddin, Hj Waharp & Hj Muhammad Zakaria (Managing Editor)
0 Responses