telagabiru...

Setelah acap kali diasak dengan pelbagai pertanyaan mengenai bilakan majalah SOLUSI akan diterbitkan, pihak Telaga Biru akhirnya mengumumkan bahawa majalah tersebut akan mulai berada di pasaran pada awal bulan Ogos ini.
Menurut Telaga Biru, cetakan pertama majalah ini adalah sangat terhad iaitu sebanyak 10,000 salinan sahaja. Difahamkan harga setiap sebuah majalah ini ialah RM9.00

Menariknya majalah ini, ia bakal menampilkan penulis serta pakar motivasi terkenal negara sebagai kolumnisnya seperti Dato' Dr. Hj. Mohd Fadzilah Kamsah, Ustazah Siti Nor Bahyah, Ustaz Zahazan Mohamed, Ustaz Zaharuddin Abdul Rahman (http://www.zaharuddin.net/), Dato' Paduka Dr. Mahmood Zuhdi, Ustaz Hasrizal (http://www.saifulislam.com/), Dr. Irfan Khairi (Jutawan Internet) dan ramai lagi.
Konsepnya juga agak unik dengan menekankan aspek fardu ain dan motivasi. Kaedah penyampaiannya dijangka dapat menarik perhatian ramai berikutan isi kandungannya yang bersifat kontemporari di samping grafiknya yang ringkas tetapi menarik.

Kepada yang ingin menempah mukasurat untuk dijadikan iklan, anda bolehlah menelefon telaga biru di nombor 03-62754070. Dijangka harga yang ditawarkan sudah pasti memuaskan memandangkan ini merupakan keluaran pertama syarikat tersebut.
3 Responses
  1. Anonymous Says:

    that's really cute..wish i had one too.


  2. Anonymous Says:

    Well done for this wonderful blog.


  3. Anonymous Says:

    Enjoyed reading/following your page.Please keep it coming. Cheers!