telagabiru...
Salam...

Hari ni saya nak menceritakan pengalaman saya menghadiri majlis makan malam yang dianjurkan oleh Tabung Haji Travel (THT). Majlis yang diadakan pada malam Ahad yang lepas diadakan di Bangunan Tabung Haji di Jalan Tun Razak, KL. Tujuan majlis tersebut diadakan ialah untuk meraikan alumni pakej Zamrud THT, salah satu pakej terbaik yang disediakan oleh THT. Sebenarnya, THT (menerusi Pn. Laily - Eksekutif Iklan dan Promosi) telah menjemput saya, Sani Jiran, Ustaz Zahazan dan krew Telaga Biru ke majlis tersebut. Tetapi, Ustaz Zahazan tidak dapat menghadiri majlis itu kerana komitmen lain yang telah diatur lebih awal. Telaga Biru walau bagaimanapun diwakili oleh saya, Sani Jiran dan Hj Muhammad Zakaria, Managing Editor TBSB.

Pakej Zamrud
Program bermula jam 8.30 malam. Ramai personaliti yang pernah menyertai program tersebut hadir sebagai tanda sokongan kepada majlis tersebut. Dah macam reunion rasanya kerana semua yang hadir melepaskan rindu dengan kawan-kawan 'sepakej' kerana ada di kalangan mereka yang sudah 3 tahun tidak berjumpa. Antara para tetamu yang hadir termasuklah Datuk Shila Majid dan suami (Acis), Prof. Madya Mohammad Agus Yussoff, Ustaz Ghazali Ibrahim (abg Ustaz Asri Rabani) dan ramai lagi. Sedikit mengenai pakej Zamrud ini, pakej ini bolehlah dikelaskan sebagai salah satu pakej elit yang disediakan oleh THT untuk keselesaan para peserta. Semasa presentation pakej tersebut, saya difahamkan bahawa semua kemudahan yang disediakan adalah dari kelas pertama. Tujuannya ialah untuk memandu peserta mendapat haji mabrur, mudah-mudahan. Sebelum terlupa, terima kasih yang tidak terhingga saya ucapkan kepada Pn. Laily dan semua warga THT kerana kesudian anda menjemput kami di samping layanan mesra yang diberikan. Lagi satu yang saya rasa tak lengkap kalau tak maklumkan di sini ialah makanan yang disediakan memang 'world class!' Sedap sehingga menjilat jari k**i! Ahaks, gurau je....

p/s: Pn. Laily turut memaklumkan bahawa Datin Ziela Jalil adalah antara alumni pakej Zamrud.
0 Responses