telagabiru...
Ralat 1: Di bawah merupakan ralat yang terdapat dalam buku Kamus al-Farid. Untuk pengetahuan anda, ralat tersebut hanya terdapat dalam buku cetakan pertama sahaja. Jadi, kepada anda yang telah membeli buku Kamus al-Farid cetakan pertama, anda boleh menghubungi Telaga Biru (bercakap dengan Cik Liya) di no 03-62754070 untuk mendapatkan sticker pembetulan yang akan dihantar ke rumah anda menerusi pos secara percuma.
.
Ralat 1 : Kamus al-Farid
.
Ralat 2: Di bawah merupakan buku sisipan untuk DVD Siri Perubatan Islam Dato' Ismail Kamus (Gangguan Saka or Racun Santau or Mengenal Jin or Kepalsuan Susuk or Rawatan Islam vs Bomoh). Buku ini sepatutnya disisipkan sekali di dalam DVD-DVD tersebut, tetapi kerana berlakunya miscommunication dengan pihak pencetak, terdapat siri yang tidak menyisipkan buku tersebut sekali di dalamnya. Sekiranya anda mendapati DVD yang telah anda beli tidak mengandungi buku di bawah, anda boleh menghubungi Telaga Biru (bercakap dengan Cik Liya) di no 03-62754070 untuk mendapatkan buku Jampi-Jampi Ma'thur & Pendinding Diri yang akan dihantar ke rumah anda menerusi pos secara percuma.
.

Ralat 2: Siri Perubatan Islam Dato' Ismail Kamus

Ralat 3: Di bawah merupakan buku Tadabbur al-Quran: Beginilah al-Quran Mengajar Kami. Kerana berlakunya miscommunication dengan pihak pencetak, harga buku telah betukar dalam cetakan kedua. Jadi, harga sebenar buku ini ialah RM20.00 (Semenanjung M'sia) dan RM22.00 (Sabah & S'wak), bukan RM30.00 (Semenanjung M'sia) dan RM32.00 (Sabah & S'wak) sebagaimana yang tercatat pada harga buku di mukasurat belakang (kulit).

Ralat 3: Tadabbur al-Quran: Beginilah al-Quran Mengajar Kami

.
Kami berasa sangat kesal di atas segala kesulitan yang terpaksa dihadapi oleh pihak pembaca. Segala kesulitan tersebut kami dahului dengan ribuan ampun dan maaf. Semoga ralat ini akan memberi kesedaran kepada kami untuk lebih berhati-hati selepas ini.

0 Responses