telagabiru...


faruq: write-up tentang Solusi 8 still in process... tungguuuuu....
3 Responses
  1. shj Says:

    salam..ustaz apakah hukum jika mandi wajib saya tersentuh otot punggung..sedangkan terbatal jika tersentuh kubul dan dubur?


  2. shj Says:

    salam..ustaz apakah hukum jika mandi wajib saya tersentuh otot punggung..sedangkan terbatal jika tersentuh kubul dan dubur?


  3. Unknown Says:

    Salam ustaz, mungkin soalan saya nie ramai dah mengalami…tetapi saya sebagai pengidap dah bermacam2 rawatan mahupun doktor atau rawatan islam saya cuba, saya sakit bermula dari awal tahun 2007, kalau rawatan doktor dia akan kata migraine ataupun angin bila buat rawatan islam…saya sembuh kemudian kembali sakit pada 2009,sakitnya seperti sakit pada sendi, leher , kepala, pinggang dan sakit akan bertukar2 ,kalau saya berubat selalunya saya akan terjerit2 . Cuma pada 2009 saya rasa amat pulih dan ceria dan saya rasa bersyukur sehingga saya menunaikan umrah…., mengikut ustaz yang banyak menolong memulihkan penyakit saya, penyakit saya hidapi ini adalah gangguan dari orang yang dengki khianat dari suami, tetapi saya terlalu lemah….sebab itulah saya senang diganggu…., setelah lama saya rasa sihat tiba2 pada awal April 2012 saya sering nampak kelibat hitam, dan saya rasa tidak sihat semula, sentiasa sakit seperti diatas, benda ini berlaku bila suami balik rumah, semalam 10/6/2012 suami sedang membaca al quran surah albaqarah sewaktu itu saya didapur, saya sangat sakit hati dengan suami sebab membaca terlalu kuat sehingga bergema 1 rumah, dan saya rasa benci sangat bila dia membaca alquran, dan malam yang sama sebelum saya tidur tiba2 saya terdengar anak kucing mengiau dalam bilik air…….bila saya pergi tengok dengan suami dan berdiri lama disitu supaya mendengar sekali lagi bunyi tiada lagi…..sebenarnya ustaz saya dah bosan dengan sakit saya ini seolah-olah direka2, Memang macam ini ke penyakit kena sihir…..dah baik datang balik?